Ing. Sandhiya Suresh

Diplomová práce

Company's strategy of marketing communications

Company's strategy of marketing communications
Anotace:
Výzkum se zabývá marketingovou komunikační strategií pro a konkrétní společnost. MCI teorie a teorie komunikace byly slouží jako teoretický rámec a specifická komunikace nástroje a proces plánování. Průzkum je používá jako výzkumnou strategii k získání přehledu o marketingu FNZ a komunikační strategie. Výzkumný přístup je kvantitativní a byla použita popisná technika. V praktické části je představena …více
Abstract:
The research deals with Marketing Communication strategy for a specific company. MCI theory and communication theory have been used as a theoretical framework and specific communication tools, and the process of planning are viewed. The survey is used as a research strategy to get insight of FNZ’s Marketing and communication strategy. Research approach is quantitative and descriptive technique has …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedoucí: Ph.D. Olga Prygara
  • Oponent: Ph.D. Prateek Kalia

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta