Company's strategy of marketing communications – Ing. Sandhiya Suresh
Ing. Sandhiya Suresh
Diplomová práce
Company's strategy of marketing communications
Company's strategy of marketing communications
Anotace:
Výzkum se zabývá marketingovou komunikační strategií pro a konkrétní společnost. MCI teorie a teorie komunikace byly slouží jako teoretický rámec a specifická komunikace nástroje a proces plánování. Průzkum je používá jako výzkumnou strategii k získání přehledu o marketingu FNZ a komunikační strategie. Výzkumný přístup je kvantitativní a byla použita popisná technika. V praktické části je představena …víceAbstract:
The research deals with Marketing Communication strategy for a specific company. MCI theory and communication theory have been used as a theoretical framework and specific communication tools, and the process of planning are viewed. The survey is used as a research strategy to get insight of FNZ’s Marketing and communication strategy. Research approach is quantitative and descriptive technique has …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x1o5a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ph.D. Olga Prygara
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Evaluation of Marketing Communication
Ravi Sharma -
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček