Kateřina Pěničková

Bakalářská práce

Vliv základních online marketingových nástrojů na prodej jazykových kurzů

The impact of basic online marketing tools on the sales of language courses
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití online marketingu u konkrétního příkladu (prodeje jazykových kurzů). Teoretická část vymezuje pojem online marketing, popisuje jeho historii, vznik, složky a porovnává ho s offline marketingem. Dále teoretická část uvádí, jak využívá online marketing sociální sítě ve svůj prospěch a zmiňuje nejznámější sociální sítě. Na závěr teoretická část vysvětluje, …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of online marketing on a specific example (selling language courses). The theoretical part defines the term online marketing, describes its history, birth and parts and compares it with the offline marketing. The theoretical part also presents how online marketing uses the social networks for its own benefit and mentions the most popular ones. Lastly, this part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
  • Vedoucí: Petra Bedřichová
  • Oponent: Zdeněk Vondra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76843