Využití animace při výuce vyčíslitelnosti a složitosti – Bc. Jan KUBALA
Bc. Jan KUBALA
Diplomová práce
Využití animace při výuce vyčíslitelnosti a složitosti
Using animation in learning comutability and complexity
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit aplikaci, která by pomohla studentům při studiu algoritmů používaných v kurzu vyčíslitelnosti a složitosti. Při výuce je použita interaktivní animace řešení Kruskalova algoritmu, který hledá minimální kostru grafu a algoritmu Heapsort, jenž seřazuje posloupnost čísel. V aplikaci se předpokládají základní znalosti algoritmizace, vyčíslitelnosti a složitosti, proto v ní již …víceAbstract:
The aim of the thesis is to implement an application helping students to understand algorithms in theory of computability and complexity. There is an interactive animation for Kruskal algorithm searching for minimal skeleton in a graph as well as Heapsort algorithm sorting number sequences. The work assumes basic knowledge of algorithmization, computability and complexity and therefore no explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2008
Identifikátor:
4610
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2008
- Vedoucí: RNDr. PaedDr. Hashim Habiballa, PhD, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBALA, Jan. Využití animace při výuce vyčíslitelnosti a složitosti. Ostrava, 2008. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 07. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Flash Mob
Martina Vetešníková -
Přechod od platformy Flash k HTML5
Marián Rusnák -
Emise III-V heterostruktur v GaP matrici pro paměti QD-Flash
František Zažímal -
FLASH radioterapie
Kryštof Kysela -
Marketing ve firmě Flash Style, s.r.o.
Vladislav Ryabkov -
Flash mob v době pandemie
Marek Nosek -
AC Arc Flash Analysis
Iuliia Volodina