Využití animace při výuce vyčíslitelnosti a složitosti – Bc. Jan KUBALA
Bc. Jan KUBALA
Master's thesis
Využití animace při výuce vyčíslitelnosti a složitosti
Using animation in learning comutability and complexity
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit aplikaci, která by pomohla studentům při studiu algoritmů používaných v kurzu vyčíslitelnosti a složitosti. Při výuce je použita interaktivní animace řešení Kruskalova algoritmu, který hledá minimální kostru grafu a algoritmu Heapsort, jenž seřazuje posloupnost čísel. V aplikaci se předpokládají základní znalosti algoritmizace, vyčíslitelnosti a složitosti, proto v ní již …moreAbstract:
The aim of the thesis is to implement an application helping students to understand algorithms in theory of computability and complexity. There is an interactive animation for Kruskal algorithm searching for minimal skeleton in a graph as well as Heapsort algorithm sorting number sequences. The work assumes basic knowledge of algorithmization, computability and complexity and therefore no explanation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2008
Identifier:
4610
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2008
- Supervisor: RNDr. PaedDr. Hashim Habiballa, PhD, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBALA, Jan. Využití animace při výuce vyčíslitelnosti a složitosti. Ostrava, 2008. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 07. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Information Science / Information Systems
Theses on a related topic
-
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Flash Mob
Martina Vetešníková -
Přechod od platformy Flash k HTML5
Marián Rusnák -
Emise III-V heterostruktur v GaP matrici pro paměti QD-Flash
František Zažímal -
FLASH radioterapie
Kryštof Kysela -
AC Arc Flash Analysis
Iuliia Volodina -
Marketing ve firmě Flash Style, s.r.o.
Vladislav Ryabkov -
Implementace all-flash diskového pole v prostředí VMware
Martin Kolman