Výuka odborného předmětu podporovaná digitálními technologiemi – Martin Jindra
Martin Jindra
Bakalářská práce
Výuka odborného předmětu podporovaná digitálními technologiemi
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je výuka odborného předmětu podporovaná digitálními technologiemi. Práce obsahuje teoretickou i praktickou část, přičemž obě tyto části jsou spolu provázány. Teoretická část práce je členěna na dvě kapitoly, první kapitola se zabývá vyučovacím procesem a jeho základními charakteristikami, v rámci druhé kapitoly je popsán vyučovací proces, jací činitelé na něj působí, jak …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the teaching of a subject supported by digital technologies. The work contains the theoretical and practical part, both of which are interconnected. The theoretical part of the thesis is divided into two chapters, the first chapter deals with the teaching process and its basic characteristics, the second chapter describes the teaching process, the factors that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JINDRA, Martin. \textit{Výuka odborného předmětu podporovaná digitálními technologiemi}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zbtpgd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Interactive whiteboard- critical analysis of materials for teaching English
Pavel Suchánek -
Information Communication Technologies in Teaching English as a Foreign Language: Teacher Perspective
Dev Raj Paneru -
Psychometrické charakteristiky metody ECR-RS, struktura globální a specifické citové vazby - cross-validizace výsledků české a originální (anglické) verze metody ECR-RS
Aneta Cvrčková -
Testování metody založené na měření tlaku suspenze a standardní hustoměrné metody zrnitostního rozboru
Sára Poláchová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Využití metody Ludmily Mojžíšové s prvky Dornovy metody při řešení menstruačních bolestí
Lucie VRONKOVÁ -
Srovnávání metody posilování RPE a metody procentuálního koeficientu v silovém trojboji
Josef Ornet