Bc. Denisa Provazníková

Master's thesis

Chování spotřebitele na trhu brněnských kaváren

Consumer behavior on the market of Brno cafes.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu brněnských kaváren. Cílem této práce je identifikovat faktory, které spotřebitele na trhu brněnských kaváren ovlivňují a stanovit doporučení pro stávající a nově vznikající kavárny v Brně. Pro zpracování jsou využity marketingové techniky kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření, jehož …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the behavior of consumers on the Brno market. The aim of this work is to identify the factors that affect consumers in the market of Brno cafes and to establish recommendations for existing and rising cafes in Brno. Marketing techniques of quantitative and qualitative research are used for processing. Quantitative research is carried out using a questionnaire survey, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta