Chování spotřebitele na trhu brněnských kaváren – Bc. Denisa Provazníková
Bc. Denisa Provazníková
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu brněnských kaváren
Consumer behavior on the market of Brno cafes.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu brněnských kaváren. Cílem této práce je identifikovat faktory, které spotřebitele na trhu brněnských kaváren ovlivňují a stanovit doporučení pro stávající a nově vznikající kavárny v Brně. Pro zpracování jsou využity marketingové techniky kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření, jehož …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the behavior of consumers on the Brno market. The aim of this work is to identify the factors that affect consumers in the market of Brno cafes and to establish recommendations for existing and rising cafes in Brno. Marketing techniques of quantitative and qualitative research are used for processing. Quantitative research is carried out using a questionnaire survey, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová