Chování spotřebitele na trhu brněnských kaváren – Bc. Denisa Provazníková
Bc. Denisa Provazníková
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu brněnských kaváren
Consumer behavior on the market of Brno cafes.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu brněnských kaváren. Cílem této práce je identifikovat faktory, které spotřebitele na trhu brněnských kaváren ovlivňují a stanovit doporučení pro stávající a nově vznikající kavárny v Brně. Pro zpracování jsou využity marketingové techniky kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření, jehož …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the behavior of consumers on the Brno market. The aim of this work is to identify the factors that affect consumers in the market of Brno cafes and to establish recommendations for existing and rising cafes in Brno. Marketing techniques of quantitative and qualitative research are used for processing. Quantitative research is carried out using a questionnaire survey, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová