Web3 strategy for automotive brand – Tereza Pluhařová
Tereza Pluhařová
Master's thesis
Web3 strategy for automotive brand
Web3 strategie pro automobilovou značku
Anotácia:
Tato diplomová práce se soustředí na Web3 strategii automobilové značky, konkrétně Škody Auto. První část práce cílí na pochopení konceptu Web3 a souvisejících technologií, jako například blockchain, NFT a Metaverse. Druhá část analyzuje vývoj a současný stav Web3 odvětví, konkrétně trendy, příležitosti a hrozby. Tato část zároveň obsahuje také případové studie vybraných společností a jejich přístupy …viacAbstract:
This master’s thesis focuses on Web3 strategy for automotive brand, specifically Škoda Auto. The first part of the research aims to understand and explain the concept of Web3 and related technology such as blockchain, NFTs, and Metaverse. The second part analyzes the development and current status of the Web3 industry including trends, opportunities, threats, and case study analyses of selected brands …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedúci: Jakub Jedlinský
- Oponent: Stanislav Šaroch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience a mapy zákaznických cest ve vybrané společnosti
Lucie Weissová -
Význam customer experience v hotelech a penzionech
Martin Pleyer -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer experience v bezobalových obchodech
Karolína Dvořáčková -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák