Martin Pavelka

Bachelor's thesis

Návrh a vývoj websocket-based webové hry pro více hráčů

The design and development of a websocket-based multiplayer browser game
Abstract:
Cílem teto práce je návrh a vývoj webové websocket-based hry pro více hráčů. Práce popisuje proces návrhu a vývoje od definování požadavků na aplikaci, analýzu trhu a dostupných technologií až po samotnou realizaci aplikace, která umožňuje hráčům hrát zvolenou hru. Pro vývoj aplikace byl zvolen jazyk Java a aplikační rámec Spring, pomocí kterého provozuji webovou aplikaci, přes kterou mohou uživatelé …more
Abstract:
This thesis pursues the design and development of a websocket-based multiplayer game. It describes the process of designing and development from defining the application requirements over an analysis of market and technologies available, to realization of the application, which allows users to play my chosen game. Java programming language and Spring Framework are my environments of choice, thanks …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Jarmila Pavlíčková
  • Reader: Jan Pour

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76784