Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle – Jiří Jasenský
Jiří Jasenský
Bachelor's thesis
Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle
Art in Advertising: Andy Warhol Edition Bottle Case
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vztahem umění a reklamy v konkrétní kauze Andy Warhol Edition Bottle, která představuje transfer původního uměleckého díla umělce Andyho Warhola do reklamního produktu švédské společnosti Absolut. Společnost Absolut vyrábí celosvětově známou vodku a je proslulá svou ikonickou lahví i neotřelými reklamními kampaněmi. Teoreticko-metodologická část práce na základě odborné literatury …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the relationship of art and advertising in a particular case of Andy Warhol Edition Bottle, which represents the transfer of the original artwork of the artist Andy Warhol to the advertising product of the Swedish company Absolut. Absolut produces world-famous vodka and is renowned for its iconic bottle and novelty advertising campaigns. The theoretical-metodological …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jasenský, Jiří. Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Standardní postup zpracování nabídky a realizace webové prezentace jako produktu reklamní agentury
Jan Jiroušek -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Sabina Brychová -
MHD jako distributor reklamních sdělení
Marcela Lindnerová -
Komiks jako sekundární umělecké dílo
Kateřina Skácelová -
Komunikační strategie v korespondence Fráni Šrámka
Hana Hlubučková -
Etické normy a hodnoty ve vzdělávání a praxi městské policie Orlová
Sylvie GALIOVÁ