Projekt komunikační strategie firmy XY – Ing. Anna CHOCHOĽÁKOVÁ
Ing. Anna CHOCHOĽÁKOVÁ
Master's thesis
Projekt komunikační strategie firmy XY
Project of communication strategy in company XY
Abstract:
The diploma thesis focuses on the actual level of marketing communications within the company XY. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theory defines marketing communications, communication strategy, and current global trends in marketing and clarifies the analyses used in the practical part. The analytical part deals with macro and micro environment of the company and …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá súčasným stavom marketingovej komunikácie vo firme XY. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť charakterizuje marketingovú komunikáciu, komunikačnú stratégiu, súčasné trendy vo svete a objasňuje analýzy použité v praktickej časti. Analytická časť práce sa zaoberá vonkajším a vnútorným prostredím firmy a marketingovou komunikáciou konkurentov. V …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14755
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHOCHOĽÁKOVÁ, Anna. Projekt komunikační strategie firmy XY. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikace značky Malai
Veronika Sotáková -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl