Bc. Diana Turinová

Bakalářská práce

Podnikatelský plán: řízení projektu nové oděvní značky

Business Plan: project management of new apparel brand
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu podnikového řízení při výběru nové obchodní značky. Autorka se zaměřuje na přípravnou fázi projektu a přibliţuje proces výběru nového výrobku, zhodnocení rentability projektu a zpracování podkladů pro jednání s dodavatelem. Cílem práce je ukázat vyuţití strategické a marketingové analýzy pro zpracování obchodního plánu nového projektu. V práci jsou popsány jednotlivé …více
Abstract:
The thesis deals with the topic of project management when selecting a new brand. The author focuses on the preparatory phase of the project and close to the process of selecting a new product, evaluation of profitability of the project and preparing materials for meetings with the contractor. The goal is to demonstrate utilization of strategic and marketing analyses for the processing the business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Brodský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Turinová, Diana. Podnikatelský plán: řízení projektu nové oděvní značky . Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků