Bc. Helena Valerová

Diplomová práce

Návrh osobní značky fotografky

Personal Brand of the Photographer
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá osobní značkou zvoleného subjektu, kterým je fotografka. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako je marketing služeb, značka nebo branding. Součástí je i metodická část, která zahrnuje cíl a účel práce, stanovení výzkumných otázek a zvolenou metodu. Praktická část je zaměřena na představení vybraného subjektu, analýzu konkurence, vyhodnocení kvalitativního …více
Abstract:
This thesis deals with the personal brand of the chosen subject, which is the photographer. In the theoretical part, basic concepts such as service marketing, brand, and branding are defined. It also includes a methodological part, which includes the aim and purpose of the thesis, the determination of the research questions, and the chosen method. The practical part focuses on the introduction of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Valerová, Helena. Návrh osobní značky fotografky. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace