Návrh osobní značky fotografky – Bc. Helena Valerová
Bc. Helena Valerová
Diplomová práce
Návrh osobní značky fotografky
Personal Brand of the Photographer
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá osobní značkou zvoleného subjektu, kterým je fotografka. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako je marketing služeb, značka nebo branding. Součástí je i metodická část, která zahrnuje cíl a účel práce, stanovení výzkumných otázek a zvolenou metodu. Praktická část je zaměřena na představení vybraného subjektu, analýzu konkurence, vyhodnocení kvalitativního …víceAbstract:
This thesis deals with the personal brand of the chosen subject, which is the photographer. In the theoretical part, basic concepts such as service marketing, brand, and branding are defined. It also includes a methodological part, which includes the aim and purpose of the thesis, the determination of the research questions, and the chosen method. The practical part focuses on the introduction of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valerová, Helena. Návrh osobní značky fotografky. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj -
Osobní značka
Zuzana Jakušová -
Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky
Eliška Hubíková -
1. Teoretická část:\nl{}Historie fotografie automobilů značky Škoda\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Povinná a nepovinná výbava osobního motorového vozidla\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Volná tvorba\nl{}
Dávid Pačut