Jan Holý

Bakalářská práce

Influenceři a sociální reklama

Influencers and Social Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá influencer marketingem v České republice. Cílem bylo zhodnotit etické chování vybraných lifestylových influencerů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě české a zahraniční odborné literatury. V praktické části byla vyhodnocena konzumovatelnost vybraných influencerů a …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on influencer marketing in the Czech Republic. The aim was to evaluate the ethical behavior of selected lifestyle influencers. Text is devided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, a literary research based on Czech and foreign reference literature was created. In the practical part, the consumability of selected influencers and the credibility …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Holý, Jan. Influenceři a sociální reklama. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace