Prodejnost vybraných produktů firmy Husky CZ s.r.o. – Linda HAUZNEROVÁ
Linda HAUZNEROVÁ
Bakalářská práce
Prodejnost vybraných produktů firmy Husky CZ s.r.o.
Sales selected products of company Husky CZ s.r.o.
Anotace:
Společnost Husky CZ s.r.o. je producentem outdoorových výrobků již od roku 1997. Přesto, že má díky letité tradici, tato firma dobře zmapovaný trh, potýká se s problematikou nízké poptávky určitých variant produktů. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké marketingové nástroje nejvíce působí na zákazníky této společnosti a navrhnout jim opatření z oblasti marketingu, které by vedli ke zvýšení poptávky …víceAbstract:
Husky CZ s.r.o. has been a producer of outdoor products since 1997. Despite its years-long tradition, this company has a well-mapped market but it´s dealing with the issue of low demand for certain product variants. The aim of the bachelor thesis was to find out what marketing tools most affect the customers of this company and to propose to them measures in the field of marketing, which would lead …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAUZNEROVÁ, Linda. \textit{Prodejnost vybraných produktů firmy Husky CZ s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/zdfn4k/.
Jak správně citovat práci
HAUZNEROVÁ, Linda. Prodejnost vybraných produktů firmy Husky CZ s.r.o.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Šárka SAJDLOVÁ -
Vizuální nástroje marketingové komunikace
Michaela Niklová -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Vliv nástrojů marketingového mixu na nákupní chování vybrané skupiny obyvatel
Anna Erokhina -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová