Linda HAUZNEROVÁ

Bakalářská práce

Prodejnost vybraných produktů firmy Husky CZ s.r.o.

Sales selected products of company Husky CZ s.r.o.
Anotace:
Společnost Husky CZ s.r.o. je producentem outdoorových výrobků již od roku 1997. Přesto, že má díky letité tradici, tato firma dobře zmapovaný trh, potýká se s problematikou nízké poptávky určitých variant produktů. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké marketingové nástroje nejvíce působí na zákazníky této společnosti a navrhnout jim opatření z oblasti marketingu, které by vedli ke zvýšení poptávky …více
Abstract:
Husky CZ s.r.o. has been a producer of outdoor products since 1997. Despite its years-long tradition, this company has a well-mapped market but it´s dealing with the issue of low demand for certain product variants. The aim of the bachelor thesis was to find out what marketing tools most affect the customers of this company and to propose to them measures in the field of marketing, which would lead …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAUZNEROVÁ, Linda. Prodejnost vybraných produktů firmy Husky CZ s.r.o.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management