Marketingový výzkum a informační systémy – Ahmed Salem Ahmed Ba Hakim
Ahmed Salem Ahmed Ba Hakim
Bakalářská práce
Marketingový výzkum a informační systémy
Marketing Research and Information Systems
Abstract:
This thesis work is subdivided into main parts theoretical and practical. The theoretical part is concerned with the doing of good decisional research specifically good marketing research which will result in helping to make the best decision that can be made at the least cost of making it. And the practical part will be focusing on a case study concerning the statue of marketing research in Yemen …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB583
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Karel Lacina
- Oponent: Tomáš Kala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj -
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Informační systémy ve firmě INEKON SYSTEMS s.r.o.a jejich marketingové využití
Lucie Králíková -
Analýza marketingové komunikace při uvedení nové verze na trhu již etablovaného výrobku společnosti Citrix Systems
Zuzana Záhorová