Yvona KOLKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového prostředí podniku

Analysis of Marketing Environment in the Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím podniku. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána charakteristika marketingového prostředí, včetně jednotlivých faktorů mikroprostředí a makroprostředí. Dále jsou zde po-psány metody, které jsou vhodné pro analýzu marketingového prostředí podniku. V praktické části je charakterizována společnost Pekařství Javor …více
Abstract:
This bachelor project is dealing with marketing plant background and is dividing in theo-retical and practical part. Characteristic of marketing background including single factors of microbackround and macrobackround is described in the theoretical part. Further there are described methods which are suitable for analysis of plant marketing background. The Bakery Javor is defined in the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLKOVÁ, Yvona. Analýza marketingového prostředí podniku. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management