Analýza marketingového prostředí podniku – Yvona KOLKOVÁ
Yvona KOLKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí podniku
Analysis of Marketing Environment in the Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím podniku. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána charakteristika marketingového prostředí, včetně jednotlivých faktorů mikroprostředí a makroprostředí. Dále jsou zde po-psány metody, které jsou vhodné pro analýzu marketingového prostředí podniku. V praktické části je charakterizována společnost Pekařství Javor …víceAbstract:
This bachelor project is dealing with marketing plant background and is dividing in theo-retical and practical part. Characteristic of marketing background including single factors of microbackround and macrobackround is described in the theoretical part. Further there are described methods which are suitable for analysis of plant marketing background. The Bakery Javor is defined in the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLKOVÁ, Yvona. Analýza marketingového prostředí podniku. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingové prostředí Levandulové farmy
Jana RUMLEROVÁ -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucie Mundilová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová