Yvona KOLKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového prostředí podniku
Analysis of Marketing Environment in the Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím podniku. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána charakteristika marketingového prostředí, včetně jednotlivých faktorů mikroprostředí a makroprostředí. Dále jsou zde po-psány metody, které jsou vhodné pro analýzu marketingového prostředí podniku. V praktické části je charakterizována společnost Pekařství Javor …moreAbstract:
This bachelor project is dealing with marketing plant background and is dividing in theo-retical and practical part. Characteristic of marketing background including single factors of microbackround and macrobackround is described in the theoretical part. Further there are described methods which are suitable for analysis of plant marketing background. The Bakery Javor is defined in the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Accessible from:: 9. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLKOVÁ, Yvona. Analýza marketingového prostředí podniku. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Marketingové prostředí Levandulové farmy
Jana RUMLEROVÁ -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucie Mundilová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová