Proces integrace a inkluze v České republice očima pedagogů z praxe – Aneta Kočová
Aneta Kočová
Diplomová práce
Proces integrace a inkluze v České republice očima pedagogů z praxe
The integration process is the inclusion through the teachers eyes from practice in the Czech Republic.
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit názor učitelů základní školy na integrační a inkluzivní proces v ČR. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy segregace-integrace-inkluze a zachyceny legislativní změny týkající se dané problematiky. Praktická část práce zjišťuje názory učitelů základních škol na integrační a inkluzivní vzdělávání v ČR, tj. na legislativní změny a jak se jich tyto změny …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to find out an opinion of elementary school teachers on the integration and inclusive process in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is devoted to the definitions of segregation- integration- inclusion and the legislation changes of these issues. The content of the practical part is about opinions of elementary teachers on the integrative and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5757
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jitka Vítová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní pedagogika a míra prožívaného stresu (výzkum učitelů ZŠ)
Jitka Matoušková -
Inkluzivní pedagogika jako edukační koncept
Libuše KYSLÍKOVÁ -
Připravenost pedagogů základní školy na inkluzivní vzdělávání.
Lucie Bastlová -
Inkluzivní vzdělávání v kontextu sociální pedagogiky
Jana Jarošová -
Vývoj náhledu na inkluzivní vzdělávání v české vzdělávací politice
Vladimír Mička -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva