Pavla Holá
Bachelor's thesis
Multilevel marketing
Multilevel marketing
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je zpracování multilevel marketingu. Práce je tvořena ze dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části se práce nejprve zabývá obecně marketingem, blíže pojednává o multilevel marketingu, přímém prodeji a přímém marketingu. Praktická část je detailně zaměřená na společnost WorldVentrues, kde je rozebraný její marketingový mix a kompenzační plán. Cílem bakalářské …viacAbstract:
Theme of this bachelor thesis in general is multilevel maketing. Paper is dividend in two parts: theoretical and practical. Theory deals with marketing in general and than it is focused on multilevel marketing, direct sales and direct marketing. Company WorldVentures is analyzed in details in practical part. It follows up the marketinx mix and compensation plan of the company.The aim of this bachelor …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje
Kateřina Vernerová -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Prímý marketing
Lucie Hrabalová -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Motivace distributorů v multilevel marketing společnosti
Thu Phuong Nguyen
Názov
Vložil
Vložené
Práva