Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace – Lucie Janíčková
Lucie Janíčková
Diplomová práce
Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace
Retail marketing in T-Mobile during the time of digitalization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá retail marketingem ve společnosti T-Mobile. V teoretické části autorka nejprve věnovala pozornost retail marketingu jakožto součásti marketingu. Následně jsou vysvětleny pojmy jako je marketingový mix, SWOT analýza, zákaznická cesta, marketingové a komerční komunikace s důrazem na nové technologie a digitální média využívaná v místech prodeje. V praktické části je úvodní kapitola …víceAbstract:
The diploma thesis deals with a topic of retail marketing which is practically applied to a T-Mobile company. Firstly, in the theoretical part, retail marketing is defined as a part of marketing. Further on, the concepts such as marketing mix, SWOT analysis, customer journey, marketing and commercial communications, new technologies and digital media are explained. In the practical part, the introductory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72343
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Roman Maršík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72343
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Analýza marketingové komunikace společnosti T-mobile na sociálních sítích
Alena Zuzaníková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová -
Stanovení hodnoty společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Michaela Marxová -
Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika
Alena Medková -
Finanční analýza společnosti T- Mobile Czech Republic a.s.
Veronika Machová -
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
Marek Barták -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková