Lucie Janíčková

Diplomová práce

Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace

Retail marketing in T-Mobile during the time of digitalization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá retail marketingem ve společnosti T-Mobile. V teoretické části autorka nejprve věnovala pozornost retail marketingu jakožto součásti marketingu. Následně jsou vysvětleny pojmy jako je marketingový mix, SWOT analýza, zákaznická cesta, marketingové a komerční komunikace s důrazem na nové technologie a digitální média využívaná v místech prodeje. V praktické části je úvodní kapitola …více
Abstract:
The diploma thesis deals with a topic of retail marketing which is practically applied to a T-Mobile company. Firstly, in the theoretical part, retail marketing is defined as a part of marketing. Further on, the concepts such as marketing mix, SWOT analysis, customer journey, marketing and commercial communications, new technologies and digital media are explained. In the practical part, the introductory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Roman Maršík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72343