1. Teoretická část: Dozvukové procesory a jejich využití v audiovizuální tvorbě 2. Praktická část: Animovaný film, zvuk – BcA. Miloš HANZÉLY
BcA. Miloš HANZÉLY
Master's thesis
1. Teoretická část: Dozvukové procesory a jejich využití v audiovizuální tvorbě 2. Praktická část: Animovaný film, zvuk
1. Teoretical Part: Reverberation Processors and their Use in Audiovisual Production 2. Practical Part: Animated film - Sound
Abstract:
Diplomová práca je spracovaná na tému ?Dozvukové procesory a ich využitie v AV tvorbe?. Poskytuje obraz o problematike simulovania umelého priestoru, predstavuje a porovnáva jednotlivé technológie, ktoré na dané účely používame a opisuje zaužívané postupy práce s nimi, v rovine dramaturgickej výstavby AV diela, či v rovine technických úprav zvuku. Okrem teoretických a praktických poznatkov sú v práci …moreAbstract:
Diploma thesis is concerned with topic ?Reverb processors and their use in AV production?. It provides complex view on issue of simulation of space and also presents, compares and describes individual technologies and methods used for this purpose, either on field of dramaturgical constructing of AV piece, or on field of technical modification of sound. Besides theoretical and practical knowledge, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANZÉLY, Miloš. \textit{1. Teoretická část: Dozvukové procesory a jejich využití v audiovizuální tvorbě 2. Praktická část: Animovaný film, zvuk}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/zefj16/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANZÉLY, Miloš. 1. Teoretická část: Dozvukové procesory a jejich využití v audiovizuální tvorbě 2. Praktická část: Animovaný film, zvuk. Zlín, 2012. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Editing and Sound
Theses on a related topic
-
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Zvuk u inscenace Loupežníci ve Studiu Marta
Bohdana Sýkorová -
Ozvučená vizualita a vizualizovaný zvuk: Vizuální zpracování živých hudebních produkcí
Filip Košťálek -
Zvuk u inscenace Velký Gatsby
Vojtěch Kříž -
Zvuk u inscenace Deník dívky ve Studiu Marta
Anna Seifertová -
Prostorový zvuk a jeho využití v divadle, filmu a televizi
Lukáš Nábělek -
Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra
Tereza Pantůčková -
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš