segmentace zákazníků v odvětví telekomunikací – Markéta Rytinová
Markéta Rytinová
Diplomová práce
segmentace zákazníků v odvětví telekomunikací
Customer segmentation in the telecommunications industry
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá segmentací zákazníků v telekomunikačním odvětví pomocí technik dolování dat. Mobilní operátor poskytl datový soubor pro data mining analýzu k nalezení typických segmentů. Teoretická část diplomové práce poskytuje rešerši v oblasti telekomunikací, segmentace a data miningových metod sloužících k segmentaci zákazníků. V praktické části je zpracovaná shluková analýza s dodržením …víceAbstract:
The thesis deals with customer segmentation in the telecommunication industry using data mining techniques. A mobile operator provided a dataset for data mining analysis to find typical segments. The theoretical part of the thesis provides a research in the field of telecommunication, segmentation and data mining methods used for customer segmentation. In the practical part, a cluster analysis is developed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94877
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94877
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
Inovace podpory prodeje u vybraného mobilního operátora ČR
Veronika Volfová -
Mystery shopping u mobilních operátorů
Martina GAVLASOVÁ -
Digitální data mining v managementu a ekonomii
Ondřej Jurášek -
Automation of Descriptive Data Mining: The Use of External Data in the Evaluation Phase
Viktor Nekvapil -
Získávání zákazníků v e-commerce: Využití metod data mining
Pavel MATIČKA -
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Libor Juhaňák -
Data miningové metody a techniky klasifikace
Michaela Lasáková