Denisa DRMOTOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix Pilsner Urquell

Marketing mix of Pilsner Urquell
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem značky Pilsner Urquell. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingového mixu. Praktická část se skládá z představení společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s., charakteristiky značky Pilsner Urquell a analýzy nástrojů využívaných v její marketingové strategii. Byl také proveden výzkum ve formě dotazníkového …více
Abstract:
The presented bachelor thesis deals with the marketing mix of the Pilsner Urquell brand. The theoretical part focuses on the explanation of the basic concepts of marketing and marketing mix. The practical part consists of an introduction of the company Plzeňský Prazdroj, a. s., the characteristics of the Pilsner Urquell brand and an analysis of the tools used in its marketing strategy. Research in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DRMOTOVÁ, Denisa. Marketingový mix Pilsner Urquell. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení