Návrh doporučení pro rozvoj restauračních služeb ve vybraném regionu – Bc. Sabina Jánošíková
Bc. Sabina Jánošíková
Diplomová práce
Návrh doporučení pro rozvoj restauračních služeb ve vybraném regionu
Proposal of recommendations for development of restaurant services in a selected region
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je chování spotřebitele a odhalení faktorů, které působí na jeho rozhodovací proces v restauračních službách. Hlavním cílem práce je pomocí různých výzkumných metod navrhnout segmenty zákazníků restaurací v regionu Ivančicka. Tyto segmenty jsou pak podrobně popsány a je zde charakterizováno jejich chování vůči marketingovému mixu. Dílčím cílem práce je také navrhnout …víceAbstract:
Main focus of this diploma thesis is consumer behavior and factors influencing the decision making process in regards to eating out. Using varied methods, the main goal of this thesis is to establish segmentation of restaurant customers in Ivancice region. The identified segments are subsequently defined in a detail and the prevailing behavior is characterized against marketing mix. Additional objectivework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva