Iuliia Smiatkina

Bakalářská práce

HR marketing ve společnosti JYSK

HR marketing in JYSK company
Anotace:
Základním cílem této bakalářské práce je provést komplexní analýzu HR marketingu ve společnosti JYSK, jako moderního nástroje získávání a udržení zaměstnanců. Práce je rozdělená do dvou části. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy: řízení lidských zdrojů, personální marketing a značka zaměstnavatele. K lepšímu porozumění je personální marketing rozdělen na externí a interní; u každé z forem …více
Abstract:
The basic theme of this bachelor’s work is to make a complex analysis of HR marketing in JYSK company as a modern instrument for recruiting and maintaining employee. The work is divided into two main parts. The theoretical part gives definitions of key terms: HR management, personnel marketing and Employer Brand. For a better understanding, personnel marketing is divided into external and internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedoucí: Marcela Palíšková
  • Oponent: David Šmíd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80370