Bc. Lucie Piedová

Master's thesis

Blog jako marketingový projekt

Blog as The Marketing Project
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá tématem blogu jako marketingového projektu. Jedná se tedy o problematiku spadající do odborného diskursu Public Relation avšak v internetovém prostředí, které má svá specifika. Práce je rozdělena do třech hlavních kapitol. V první kapitole jsou rozpracována teoretická východiska od jejích elementárních pojmů až po specifické náležitosti blogu. Teoretická část se opírá o literární …more
Abstract:
The topic of this thesis is creation of the new blog as a marketing project. It’s the kind of problematics that belongs to professional disscourse of Public Relation however it’s especially in online environment. The thesis is divided into three chapters. The first chapter is theoretically processed from the elementary concepts to specific features of the blog. This part of thesis is based on information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication