Bc. Lucie Piedová

Diplomová práce

Blog jako marketingový projekt

Blog as The Marketing Project
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá tématem blogu jako marketingového projektu. Jedná se tedy o problematiku spadající do odborného diskursu Public Relation avšak v internetovém prostředí, které má svá specifika. Práce je rozdělena do třech hlavních kapitol. V první kapitole jsou rozpracována teoretická východiska od jejích elementárních pojmů až po specifické náležitosti blogu. Teoretická část se opírá o literární …více
Abstract:
The topic of this thesis is creation of the new blog as a marketing project. It’s the kind of problematics that belongs to professional disscourse of Public Relation however it’s especially in online environment. The thesis is divided into three chapters. The first chapter is theoretically processed from the elementary concepts to specific features of the blog. This part of thesis is based on information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace