Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích – David GUŠL
David GUŠL
Bachelor's thesis
Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích
Economic Efficiency of Marketing on Social Networks
Anotácia:
Cílem bakalářské práce "Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích" je definovat a navrhnout vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích k propagaci vybraného subjektu, tímto subjektem je spotřební družstvo Jednota České Budějovice provozující supermarkety Terno a Trefa. Práce blíže popisuje podnik a jeho aktivity v rámci online prostředí a zejména na sociálních sítích, kdy se věnuje …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis "Economic Efficiency of Marketing on Social Networks" is to define and propose appropriate marketing tools on social networks to promote a selected company, this company is consumer cooperative Jednota České Budějovice operating supermarkets Terno and Trefa. The thesis describes the company and its activities within the online sphere and especially on social networks …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Antonín Šmejkal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GUŠL, David. Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Efektivita online marketingové propagace vybraného podniku
Kateřina Maryšková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
18. 4. 2023