Tomáš KABOUREK

Bachelor's thesis

Význam značky v marketingu

neuvedeno

The Importance of a Brand in Marketing
Anotácia:
Předložená práce je zaměřena na význam značky v marketingu, konkrétně v marketingu firmy Nike. V úvodní teoretické části jsou popsány složky komunikačního mixu a poznatky o značce, o její hodnotě, strategii a úspěchu. V praktické části se autor věnuje představení firmy Nike a jejímu komunikačnímu mixu. V této části je dále provedeno srovnání marketingových aktivit s aktivitami konkurenčních firem. …viac
Abstract:
The present work is focused on the importance of brand in marketing, specifically in the marketing of a Nike company. The introductory section describes the components of the communication mix and brand knowledge of its value, strategy and success. Author dedicates to presentation of the company Nike and describes its communication mix in the practical part. This section also compares the marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zverejniť od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Jan Petrtyl

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KABOUREK, Tomáš. Význam značky v marketingu. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická