Tomáš KABOUREK
Bachelor's thesis
Význam značky v marketingu
neuvedeno
The Importance of a Brand in Marketing
Anotácia:
Předložená práce je zaměřena na význam značky v marketingu, konkrétně v marketingu firmy Nike. V úvodní teoretické části jsou popsány složky komunikačního mixu a poznatky o značce, o její hodnotě, strategii a úspěchu. V praktické části se autor věnuje představení firmy Nike a jejímu komunikačnímu mixu. V této části je dále provedeno srovnání marketingových aktivit s aktivitami konkurenčních firem. …viacAbstract:
The present work is focused on the importance of brand in marketing, specifically in the marketing of a Nike company. The introductory section describes the components of the communication mix and brand knowledge of its value, strategy and success. Author dedicates to presentation of the company Nike and describes its communication mix in the practical part. This section also compares the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zverejniť od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Petrtyl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KABOUREK, Tomáš. Význam značky v marketingu. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Komunikační mix vybrané značky na českém trhu
Andrea Kuthanová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha