Kristýna Marková

Diplomová práce

Marketingový plán beachvolejbalových areálů v České republice

Marketing plan of beach volleyball arenas in the Czech Republic
Anotace:
Popularita plážových sportů, zejména pak beach volejbalu, neustále stoupá. Poptávka tak převyšuje nabídku, a to zejména v zimním období, kdy jsou mezi 18-21 h všechny pražské areály plné. Zatímco v Praze se nachází deset areálů, které nabízí celoroční provoz, mimo Prahu je areálů s celoročním provozem pouze šest. V teoretické části práce je představen souhrn vědění o sportovním marketingu a marketingovém …více
Abstract:
The popularity of beach volleyball is rising especially thanks to the Olympic Games 2012 in London. Czech professionals Markéta Sluková with her partner Kristýna Sluková got there unbelievable 5th place. The first part of this thesis would like to summarize theoretical knowledge of sport marketing and marketing plan of sport product. The second part would like to analyze marketing mix of beach volleyball …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Jiří Kotáb
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41624