Elizaveta Abbasova
Bakalářská práce
Komunikační program značky
Brand communication program
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl na základě studia odborné literatury a vlastního šetření provést výzkum spotřebitelského chování na trhu s kosmetikou a vypracovat návrh komunikačních programů vedoucí k upevnění pozice luxusní značky Hugo Boss na trhu. Výsledkem jsou návrhy a opatření pro zlepšení a zvýšení komunikace značky se zákazníky a zvýšení prodeje. První část práce je postavena na základě …víceAbstract:
The bachelor thesis aims, based on the study of professional literature and own research, to conduct research on consumer behavior in the cosmetics market and to develop a proposal for communication programs leading to the consolidation of the position of the Hugo Boss luxury brand in the market. The result is proposals and measures to improve and increase brand communication with customers and increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
- Oponent: Tereza Balcarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační program uvedení nového modelu užitkového vozu na český trh.
Filip Zelenka -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Marketing Communication Of The Selected Company
Mary Ann Shumbe Bihnwi -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company
Lucie Frenclová -
Evaluation of Marketing Communication
Elkhan Mirzayev -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan
Název
Vložil
Vloženo
Práva