Teaching writing skills: Process writing – Bc. František LEJSEK
Bc. František LEJSEK
Diplomová práce
Teaching writing skills: Process writing
Teaching writing skills: Process writing
Abstract:
The thesis deals with the utilization of the process writing approach as one of the approaches to teaching writing skills in English. It describes other approaches, gives details of the process writing approach, and mentions several activities that can be used in accordänce with the process writing approach. It further offers action research that attempts to find out whether lessons inspired by the …víceAbstract:
Práce se zabývá použitím procesového psaní jako jednoho z přístupů ve výuce psacích dovedností v angličtině. Popisuje další existující přístupy, podrobně se zabývá procesovým přístupem a zmiňuje aktivity, které se pro rozvoj psaní v souladu s procesovým přístupem dají použít. Dále práce nabízí akční výzkum, který zkoumá, jestli výuka inspirovaná procesovým přístupem pomáhá žákům osmé třídy základní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEJSEK, František. Teaching writing skills: Process writing. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy a Učitelství českého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Rodinné faktory ovlivňující jazykové dovednosti
Eva Kopřivová -
Výuka dovednosti čtení ve výuce anglického jazyka pro sluchově postižené žáky na druhém stupni základních škol
Žaneta Petraturová -
Jak mohou didaktické hry rozvíjet komunikační dovednosti žáků ve výuce anglického jazyka na I. stupni ZŠ
Petra POUROVÁ -
Gramatika a dovednosti ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základních škol
Jana MUZIKANTOVÁ -
Jazykové dovednosti a jazykové prostředky; jejich rozvoj ve výuce NJ na 1. stupni ZŠ
Ludmila Jakubíková -
DIGITÁLNÍ VYPRÁVĚNÍ A JEHO ÚČINEK NA PSACÍ DOVEDNOSTI
Matěj ŽIVČÁK