Bc. Alžběta Kubová

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of marketing for increasing of competitiveness of a company
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá využitím marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti konkrétní firmy, která je pro účely práce označována jako Nástroje s r.o. Cílem práce je povést na základě zpracování teoretických východisek problematiky marketingu a jeho využití pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy analýzu uplatňování marketingu ve zkoumané firmě a navrhnout opatření pro budoucí efektivnější …more
Abstract:
Presented bachelor thesis deals with the use of marketing to increase the competitiveness of a particular company, which is referred to as Tools s r.o. The aim of this thesis is, based on the processing of the theoretical resorts of marketing and its use as a tool of competitive ability, to analyze the application of marketing in the company Tools s r.o. and propose measures for the future more effective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING

STING ACADEMY

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises