Chování spotřebitele na trhu s vínem – Bc. Tomáš Müller
Bc. Tomáš Müller
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu s vínem
Consumer behaviour in the wine market
Anotácia:
Diplomová práce řeší aktuální problém českého a moravského vinařství, konkrétně vztah spotřebitelů k nabídce vín na českém trhu. V první části práce jsou zpracovány teoretické koncepce, které se týkají chování spotřebitele. Jsou zde popsány modely chování, vlivy, jež ovlivňují nákupní chování, členění spotřebitelů podle spotřebitelských typologií a je zde vysvětleno kupní rozhodování na trhu. Druhá …viacAbstract:
This thesis deals with the current problem of Czech and Moravian wines, particularly the relationship between wine consumers and choice of wines in the Czech market. First part of the thesis describes theoretical concepts related to consumer’s behavior. There are described behavioral patterns, influences which affect shopping manners, branding consumers by types and explanation of purchasing decisions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vdtia/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Lenka Procházková
- Oponent: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza akciové společnosti Consumer Finance Holding
Michaela Jakubčová -
Finanční analýza akciové společnosti Consumer Finance Holding
Michaela Jakubčová -
Consumer Protection in Banking in the EU
Tomáš Rozsypal -
Influence of cultural predispositions on consumer behaviour in the UK
David Král -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Analýza spotřebitelského chování
Karolína Jíchová -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova