Ing. Jan Bernard
Diplomová práce
Marketingový mix
Marketing mix
Anotace:
ANOTACE Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem, neboť marketingový mix patří mezi klíčové pojmy marketingu. Marketingový mix lze charakterizovat jako soubor taktických marketingových nástrojů – výrobkové, cenové, distribuční a komunikační politiky, které podniku umožňují upravit nabídku podle potřeb zákazníků na cílovém trhu. Aby byl marketingový mix účinný měl by vhodně kombinovat všechny své …víceAbstract:
SUMMARY Dissertation work concerns marketing mix, because the marketing mix belongs among key concepts of marketing. The marketing mix can be defined as set of tactical marketing instruments – product, price, distribution and communication policy, that enables the enterprise to adapt its offer according to needs of customers on target market. For being effective, it should combine appropriately all …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r8vzn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Public relations ekologických neziskových organizací
Hana Slabinová -
Public relations a jeho vliv na konkrétní společnost
Tereza Dobešová -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová