Možnost vzniku požáru v silničních a železničních tunelech – Filip Kristek
Filip Kristek
Diplomová práce
Možnost vzniku požáru v silničních a železničních tunelech
Possibility of fire in road and railway tunnels
Anotace:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat silniční a železniční tunely, určit jaké mimořádné události zde mohou nastat a jaká je pravděpodobnost jejich vzniku. Teoretická část se zabývá kategorizací tunelů a popisem řídicího systému. Součástí je také vysvětlení rychlé identifikace mimořádné události v tunelu, včetně vymezení rozhraní řídicí systém – operátor provozu/dispečer provozu. Jsou zde shrnuty …víceAbstract:
The objective of this thesis is to characterize road and railway tunnels, determine which emergency situation may happen there and what is the probability of theirs occur. The theoretic part applies to categorization of tunnels and description of the control system. The explanation of the quick identification of the emergency situation in a tunnel, including delimitation of traffic control system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128155
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Martin Trčka
- Oponent: Adam Thomitzek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRISTEK, Filip. \textit{Možnost vzniku požáru v silničních a železničních tunelech}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta bezpečnostního inženýrství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/zgj273/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta bezpečnostního inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Požární ochrana a průmyslová bezpečnost / Technika požární ochrany a bezpečnosti průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Control System of Vehicle for Smart Factory Model with Principles of Industry4.0.
Anishkumar Nalanagula -
Control System of Smart Factory Model
Backia Siva Vallinayagam -
Design of the Vision Control System for the Mechatronic System
Melvin Alexis Lara de León -
PLC SCADA systém pro řízení větrného tunelu
Tomáš Trenčan -
Řídicí systém pro teplovzdušný model
Radek Horníček -
Řídící jednotka pneumatického systému
Jaroslav Firbas -
Mimořádná událost v praxi zdravotnického záchranáře
Jakub ŠEBEST -
Aktuální situace překladatele v České republice s přihlédnutím k mimořádné situaci způsobené pandemií
Aneta Hanousková