Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s. r. o. – Bc. Matěj Prášek
Bc. Matěj Prášek
Master's thesis
Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s. r. o.
Project of Determining the Competitive Strategy of Dante Media Česko s. r. o.
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout taková strategická řešení, která upevní pozici firmy na trhu. V teoretické části je zpracován literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti podniku, strategického plánování, strategie, konkurenční výhody a strategického managementu. Analytická část charakterizuje současné postavení firmy na trhu, kde na základě strategických analýz, jsou stanoveny projektové …viacAbstract:
The aim of this thesis is to suggest strategic solutions, that will strengthen the company position on the market. In theoretic part is processed literary survey focused on competitiveness, strategic planning, strategy, competitive advantage and strategic management. Analytical part analyses the current position of company on the market, where on the basis of strategic analyses, the project aims are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zverejniť od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRÁŠEK, Matěj. \textit{Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s. r. o.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/zglscx/.
Jak správně citovat práci
Prášek, Matěj. Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Dante Media Česko, s. r. o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza a její význam pro konkurenceschopnost podniku Nápoje spol. s r.o.
Jan Vejražka -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost obchodního podniku
Jana Černochová -
Strategická analýza podniku a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Jakub Hejzlar -
Strategická analýza výrobního podniku a jeho konkurenceschopnost
Pavla Kreslová -
Strategická analýza podniku a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Šárka Besedová -
Konkurenceschopnost konkrétního podniku
Jana Kurovská