Bc. Jitka Seifertová
Diplomová práce
Lidé v marketingu
The People in Marketing
Anotace:
V této diplomové práci se věnuji lidem působícím v marketingu. Důvodek k napsání této práce je shrnutí marketingových kompetencí potřebných k výkonu pracovní pozice marketér. Cílem práce je zmapování dostupnosti vzdělávání v marketingu a působení vnějších vlivů při práci marketéra. V aplikační části jsem použila kvalitativního šetření metodou rozhovoru.Abstract:
This thesis is focused on people, who work in marketing. The reason of writing this topic is to analyze the most important skills, which are required for all employees, who work in this area. My main goal is to valorize an availability of marketing education and the external influences on the job of person. In the practical part of my thesis I used interview, which is a qualitative survey method.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lrty7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v očích veřejnosti
Hedvika Sládková -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v Praze, sociální marketing úřadů práce v Praze
Kristýna Petráková -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v okrese Louny, sociální marketing Úřadu práce v Lounech
Nikola Hofmanová -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Zaměstnanost absolventů vysokých škol v Praze, sociální marketing úřadu práce
Tereza Fialová -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v regionu Vysočina, sociální marketing úřadů práce
Andrea Zápotočná -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v Karlovarském kraji, sociální marketing úřadů práce
Kamila Kamenčuková