Bc. Jitka Seifertová

Diplomová práce

Lidé v marketingu

The People in Marketing
Anotace:
V této diplomové práci se věnuji lidem působícím v marketingu. Důvodek k napsání této práce je shrnutí marketingových kompetencí potřebných k výkonu pracovní pozice marketér. Cílem práce je zmapování dostupnosti vzdělávání v marketingu a působení vnějších vlivů při práci marketéra. V aplikační části jsem použila kvalitativního šetření metodou rozhovoru.
Abstract:
This thesis is focused on people, who work in marketing. The reason of writing this topic is to analyze the most important skills, which are required for all employees, who work in this area. My main goal is to valorize an availability of marketing education and the external influences on the job of person. In the practical part of my thesis I used interview, which is a qualitative survey method.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní