Kompenzační a didaktické pomůcky při vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami se zrakovým a kombinovaným postižením předškolního a mladšího školního věku – Martina VLASÁKOVÁ
Martina VLASÁKOVÁ
Diplomová práce
Kompenzační a didaktické pomůcky při vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami se zrakovým a kombinovaným postižením předškolního a mladšího školního věku
Compensation and teaching aids in the education of children with special educational needs with visual and multiple disabilites preschool and early school age
Anotace:
Diplomová práce se zabývá didaktickými a kompenzačními pomůckami pro děti se zrakovým a kombinovaným postižením předškolního a mladšího školního věku, jež jsou při výchově a vzdělávání těchto dětí nepostradatelné. Výsledky získané tímto průzkumem považujeme za zajímavé a přínosné. Teoretická část práce přináší ucelený pohled na danou problematiku, zabývá se základními pojmy souvisejícími s poruchami …víceAbstract:
This thesis deals with didactical and compensatory aids for children with visual and multiple disabilities preschool and early school age who are in training and education of these children are indispensable. The results obtained in this survey we consider interesting and useful. The theoretical part gives a comprehensive view on the issue, deals with basic concepts associated with visual, specifics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLASÁKOVÁ, Martina. \textit{Kompenzační a didaktické pomůcky při vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami se zrakovým a kombinovaným postižením předškolního a mladšího školního věku}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/zgrth0/.
Jak správně citovat práci
VLASÁKOVÁ, Martina. Kompenzační a didaktické pomůcky při vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami se zrakovým a kombinovaným postižením předškolního a mladšího školního věku. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu u dětí se zrakovým postižením v mateřských školách pro děti se SVP
Natálie MUCHOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Metody rané péče o dítě se zrakovým postižením
Kateřina Roubová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Specifika práce s dítětem se zrakovým oslabením v logopedické intervenci
Veronika Pikešová -
Skauting pro všechny: inkluze dětí se zrakovým postižením ve volnočasových aktivitách
Dominik Levíček -
Vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách pracujících s osobami se zdravotním postižením
Žaneta MACHOVÁ