Marketingová strategie pro 6 IMV – Bc. Radek Marciník
Bc. Radek Marciník
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro 6 IMV
Marketing strategy for 6 IMV
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá novým marketingovým mixem 6 IMV, jeho postupnou aplikací ve vybrané společnosti HDrones a zkoumáním, do jaké míry jsou inovativní metody v současném marketingu využívány jednotlivými subjekty. Teoretická část objasňuje všechny teoretická východiska jednotlivých komponent 6 IMV marketingového mixu. Praktická část představuje firmu HDrones a její využití jednotlivých …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the new marketing mix 6 IMV, its gradual application in a selected company HDrones and examining the extent to which innovative methods in current marketing are used by individual entities. The theoretical part clarifies all the theoretical basis of individual components of the 6 IMV marketing mix. The practical part presents the company HDrones and its use of individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hqms9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Roman Fisek -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
Veronika Decsyová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková