Bc. Radek Marciník

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro 6 IMV

Marketing strategy for 6 IMV
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá novým marketingovým mixem 6 IMV, jeho postupnou aplikací ve vybrané společnosti HDrones a zkoumáním, do jaké míry jsou inovativní metody v současném marketingu využívány jednotlivými subjekty. Teoretická část objasňuje všechny teoretická východiska jednotlivých komponent 6 IMV marketingového mixu. Praktická část představuje firmu HDrones a její využití jednotlivých …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the new marketing mix 6 IMV, its gradual application in a selected company HDrones and examining the extent to which innovative methods in current marketing are used by individual entities. The theoretical part clarifies all the theoretical basis of individual components of the 6 IMV marketing mix. The practical part presents the company HDrones and its use of individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.