Anna-Kateřina Bartoňková

Bakalářská práce

Marketingová strategie podniku se zdravou výživou

Title of a work:Marketing strategy of a company with healthy food
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sestavení návrhu marketingové strategie pro konkrétní podnik se zdravým stravováním v krabičkách. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou, která je pak dále rozdělena na část analytickou a návrhovou. V teoretické část jsou vysvětleny pomocí tuzemní a zahraniční literatury pojmy jako marketing, marketingová strategie, marketingový mix a teoreticky …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of compiling a draft marketing strategy for a specific company with healthy eating in boxes. The work is divided into theoretical and practical part, which is then further divided into analytical and design part. The theoretical part explains with the help of domestic and foreign literature concepts such as marketing, marketing strategy, marketing mix and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management