Analýza rizik podnikatelského projektu – Bc. Vojtěch SYROVÁTKO
Bc. Vojtěch SYROVÁTKO
Diplomová práce
Analýza rizik podnikatelského projektu
Risk analysis of the entrepreneurial project
Anotace:
Práce se zabývá řízením rizik, jejich identifikací a hodnocením v rámci realizace projektu. V teoretické části jsou vyložené základní pojmy jako projekt, riziko, dělení rizik, projektový plán, logický rámec a další. Na to vždy navazuje praktická část, kde se poznatky z teoretické části aplikují na reálný projekt. Součástí této části je hlavně analýza rizik, vypracováním strategických plánů pro společnost …víceAbstract:
This work deals with the risk management, risk identification a its evaluation in the terms of the project realization. In the theoretical part the basic terms such as project, risk, risk classification, project plan, logical framework etc. are explained. This part is followed by the practical part of the thesis, where the knowledge gained in the previous part are applied on the real project. Risk …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jarmila Ircingová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SYROVÁTKO, Vojtěch. Analýza rizik podnikatelského projektu. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémy projektového řízení
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Analýza a nasazení nástroje pro hloubkovou analýzu paketů v prostředí malé firmy
Tomáš Frkáň -
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka -
Analýza konkurenčního prostředí firmy v České republice na konkrétním případu - firma Faurecia Automotive s. r. o.
Žaneta Sochorová -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Analýza konkurenčního prostředí firmy Black & Decker GmbH s výhradním zaměřením na servisní oddělení firmy
Kateřina BRZOŇOVÁ