Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace – Bc. Diana Mňadíková
Bc. Diana Mňadíková
Bakalářská práce
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace
Cultural aspects of marketing communication
Abstract:
The bachelor's thesis “Cultural aspects of marketing communication” is focused on the analysis of marketing communication and analysis of company McDonald's in Slovakia and abroad. The first part is focused on theoretical part of the explanation of basic terms as culture, marketing and marketing communication. The second part is focused on the analysis of McDonald’s in relation to marketing communication …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Kultúrne podmienené aspekty marketingovej komunikácie“ je rozbor marketingovej komunikácie a analýza spoločnosti McDonald's na zahraničnom a slovenskom trhu. Prvá časť je zameraná na teoretickú časť vysvetlenia základných pojmov ako kultúra, marketing a marketingová komunikácia. Druhá časť sa zameriava na analýzu spoločnosti McDonald’s v súvislosti s marketingovou komunikáciou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u60l4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia v společnosti Microsoft
Anna Ortančíková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová kampaň na nábor do registru kostní dřeně
Vlasta Borůvková Buková -
Marketingová komunikace značky Malai
Veronika Sotáková -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Profil zákazníka restaurací McDonald´s v Liberci
Karel Hruboš -
Marketingová komunikace pro McDonald’s ČR
Andrea Zlámalová -
Psychologické aspekty marketingové komunikace společnosti McDonald's - jejich vliv na myšlení a postoje adresátů
Petr Slovák