Bc. Diana Mňadíková

Bakalářská práce

Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace

Cultural aspects of marketing communication
Abstract:
The bachelor's thesis “Cultural aspects of marketing communication” is focused on the analysis of marketing communication and analysis of company McDonald's in Slovakia and abroad. The first part is focused on theoretical part of the explanation of basic terms as culture, marketing and marketing communication. The second part is focused on the analysis of McDonald’s in relation to marketing communication …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Kultúrne podmienené aspekty marketingovej komunikácie“ je rozbor marketingovej komunikácie a analýza spoločnosti McDonald's na zahraničnom a slovenskom trhu. Prvá časť je zameraná na teoretickú časť vysvetlenia základných pojmov ako kultúra, marketing a marketingová komunikácia. Druhá časť sa zameriava na analýzu spoločnosti McDonald’s v súvislosti s marketingovou komunikáciou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2023
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta