Rozvoj atraktivity cestovního ruchu v kraji Vysočina se zaměřením na generaci Z – Kristýna Svobodová
Kristýna Svobodová
Bachelor's thesis
Rozvoj atraktivity cestovního ruchu v kraji Vysočina se zaměřením na generaci Z
Development of tourist attractiveness in the Vysočina Region with a focus on the Z generation
Anotácia:
Svobodová, K. Rozvoj atraktivity cestovního ruchu v Kraji Vysočina se zaměřením na generaci Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Práce se zaobírá možnostmi rozvoje atraktivit v Kraji Vysočina a hodnotí současný stav v kraji. V teoretické části jsou popsané základní pojmy o cestovním ruchu, destinačním managementu, atraktivitách a organizacích cestovního ruchu. Dále rozdělení …viacAbstract:
Svobodová, K. Development of tourist attractiveness in the Vysočina Region with a focus on the Z generation. Bachelor thesis. Brno: Mendel univerzity 2020.The bachelor thesis deals with the possibilities of development of attractions of the Vysočina Region and evaluates the current situation in the region.The theoretical part describes the basic concepts of tourism, destination ma-nagement, attractions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Kristýna. \textit{Rozvoj atraktivity cestovního ruchu v~kraji Vysočina se zaměřením na generaci Z}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/zht40e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Veronika ZVĚŘINOVÁ