Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením – Mgr. Bc. Kristýna HUDAŇOVÁ
Mgr. Bc. Kristýna HUDAŇOVÁ
Diplomová práce
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Using the methods of artefiletics for working with pupils with mentally disabled
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na žáky s mentálním postižením a využití artefiletických postupů ve vzdělávacím procesu. Teoreticky zaměřené kapitoly objasňují teoretická a terminologická východiska mentálního postižení, mentální retardace, žáka s mentálním postižením a artefiletiky. Empirická část diplomové práce je realizována skrze kvalitativní přístup za využití metod zúčastněného pozorování, analýzy …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on pupils with mental disabilities and the use of artefiletics methods in education. Theoretical chapters clarify the theory and terminology regarding mental disability, mental retardation, pupils with mental disability and artefiletics. The empirical part of the diploma thesis was realized through a qualitative approach using the methods of participatory observation, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUDAŇOVÁ, Kristýna. Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a muzejní a galerijní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ -
Role asistenta pedagoga při práci s dětmi s mentálním postižením a poruchami autistického spektra
Leona Vitvarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
4. 6. 2021