Poetika filmů Drahý deníčku a Apríl v kontextu tvorby Nanniho Morettiho – Bc. Michaela DOUBRAVOVÁ
Bc. Michaela DOUBRAVOVÁ
Diplomová práce
Poetika filmů Drahý deníčku a Apríl v kontextu tvorby Nanniho Morettiho
Poetics of Dear Diary and April in the Context of Nanni Moretti's Cinema
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou režijní poetiky v deníkových filmech Nanniho Morettiho. Metodologickým východiskem je koncept "historické poetiky filmu" podle Davida Bordwella. Tento přístup klade důraz na vymezení historických podmínek, které měly vliv na výslednou podobu zkoumaných filmů. První kapitola je tedy věnována širšímu kontextu Morettiho tvorby, na nějž navazuje samotná analýza. Analytická …víceAbstract:
This thesis is focused on the analysis of the directorial poetics in Nanni Moretti's diary films. It is based on the methodological concept called "historical poetics of cinema", created by David Bordwell. This approach puts emphasis on determination of the historical conditions which affected the final form of examined films. Therefore, the first chapter occupies with broader context of Nanni Moretti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Hain, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOUBRAVOVÁ, Michaela. Poetika filmů Drahý deníčku a Apríl v kontextu tvorby Nanniho Morettiho. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Teorie a dějiny dramatických umění
Práce na příbuzné téma
-
Analýza propojování stylu televize, klasického stylu a postupů typických pro tzv. zesílenou kontinuitu ve filmu Dobrou noc a hodně štěstí
Kristýna Haklová -
Dualita filmové formy: Neoformalistická analýza snímku Protektor
Jana Repáková -
Interaktivní webový film jako svébytná forma dokumentárního díla
Zdeněk Chaloupka -
„Některé věci se nemění“: mezi přítomnou a minulou budoucností série. Neoformalistická filmová analýza X-men: Budoucí minulost
Jakub Šíma -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
From Dusk Till Dawn - Srovnávací analýza filmové a televizní formy
Jan ZBOŘIL -
Analýza televizní formy seriálu Fargo
Daniel NEVAŘIL -
Antimicrobial activity of biosynthesized nanoparticles
Vittoria Moretti
Název
Vložil
Vloženo
Práva