Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce – Bc. Jan Křivka
Bc. Jan Křivka
Diplomová práce
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
Perception and Evaluation of a Specific Institution Brand
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na posouzení vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti na základě metod dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s využitím sémantického diferenciálu. Výsledky těchto ukazatelů jsou podkladem pro identifikaci positioningu značky a klíčových nedostatků. Popsané návrhy na jejich řešení vedou k celkovému zlepšení vnímání značky dané společnosti.Abstract:
Diploma thesis is focused on the evaluation of brand perception and evaluation of the selected company. It is based on questionnaire survey methods and in-depth interviews using the semantic differential. The results of these indicators are the basis for identifying brand positioning and key deficiencies. The solutions described above lead to an overall improvement in brand perception.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/t5k4y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Oubrecht
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of VZP ČR (General health insurance company of the Czech republic) and its practical implementation
Veronika Jindrová -
Business plan for health insurance intermediary start-up: INSUREGATE
Giorgi Chincharauli -
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Dominika Petrová -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Služby Revírní bratrské pokladny, zdravotní pojišťovny
Lalinská Lalinská